Re: IBM DTLA i bad sector

Autor: Nathan (bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 08:48:44 MET DST

Piotr napisał(a):

> Witam. Mam jedno drobne pytanko.
> Wczoraj muj dysk IBM DTLA zaczął rzęzić.
> Zaraz potym okazało się, że dysk na partycji C: ma bada.
> Czy mam już go reklamować czy czekać do nastepnego bada.
> Czy moze sformatowac, spartycjonowac go od nowa.
>
> Dzięki za odpowedź. Pozdrowionka dla grupowiczów

Z dyskami, niezaleznie IBM, Caviar Seagate itd, jest taj, ze
prawdopodobienstwo pojawienia sie nastepnego BADa wynosi jakies 99%,
formatowanie i partycjonowanie nic nie da - BAD to BAD, znaczy to, ze
dyskowi skonczyly sie "zapasowe" miejsca na bledy. Nawet formatowanie
niskopoziomowe, o ile dysk je przyjmie i przezyje, zda sie psu na
bude:-), Rada prosta - reklamuj.
Nathan