Problem z grafika / Direct X

Autor: Piotr (rav4_at_poland.com)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 23:52:58 MET DST

Mam nastepujacy problem : w 3DMark 2001 w testach "game 4" , "environmental
bump mapping" oraz "pixel shader" ukazuje mi sie napis "not supported by
hardware" - te 3 x testy poprostu nie dzialaja.
Z kolei w tescie DirectX (DXDiag) w AGP texture acceleration ("Test AGP
texturing") nie pojawia mi sie krecacy sie szcescian z logo DirextX i w
informacjach pokazuje sie "AGP texturing test results = failure at step 6
(user verification of hardware rendering)."

Czy tak byc powinno biorac pod uwage, ze mam w miare niezly sprzet :
AMD Athlon 1,2 GHz, plyta Gigabyte GA-7ZXR, Elsa Gladiac GeForce II GTS, 256
RAM,+ oczywiscie najnowsze sterowniki do Elsy oraz Direct X 8.0 ?????

W czym lezy przyczyna ??