Re: Problem z modemem COBRA 56k (FM-SFT65I)

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 23:06:19 MET DST

"Bartosz" <bwierc_at_onet.pl> wrote in message news:9cht25$6tq$1_at_news.tpi.pl...

Mam identyczny modem.

> Ostatnio się przesiadłem na nową płytę ABIT VH6II.

Ja na abit kt7a

> I tu pojawił niespodziewany problem. PO zainstalowaniu w/w modemu dzieją
się
> dziwne rzeczy. Podczas łączenia modem otwiera port (słyszę sygnał) ALE NIE
> WYBIERA NUMERU. W drzewku urządzeń nie mam żadnego konfliktu urządzeń.

Mam dokladnie to samo. :( Dodatkowo przy poruszaniu mysza slysze odglos
chrobotania (czyli pewna sugestia do przyczyny konfliktu).
Prowizorycznie zalatwiam to w ten sposob:
wybieram control panel -> modem -> diagnostyka -> more info -> ok i dopiero
dial-up. Wtedy jest dobrze. Puter dopiero co zainstalowalem, a mialem
dodatkowy klopot (walniety dimm), wiec na razie nie zajalem sie tym,
odlozylem do jutra.
Mozna probowac przelozyc modem w inny slot, nie wiem czy to pomoze, bo
pewnie przerwanie zostanie to samo, a chyba nie mozna zmienic go w
ustawieniach. W kazdym razie wszelkie sugestie od grupy beda mile widziane.