Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 21:49:16 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> eeeeeee........
> tak, a co?

to jest troche ciekawa dystrybucja linuxa... a to sie wiecha przy
instalacji, a to instaluje na chybai l trafil chyba... spartolona
totalnie. kiedys toto chcialem zainstalowac na i815 i nie ruszyl.
wzialem mandrake 7.2 i ruszyl od razu... twierdzac, ze w systemie jest
wirus, ale zainstalowal sie...

> to sie podszkole w linuxie ;-)))))
> narazie jest dobrze wiec nie zmieniam

spoko :)

> no to bylby dol ;-))))
> ale u mnie to i tak nigdy nie bedzie wiecej niz 2 userow
> poprostu taka okolica

coz... u nas dzis bylo 9 userow na raz i tak zapchane lacze, ze bool.
dwa filmy mi sie przez 5 godzin sciagalo... wszystcy sciagali co sie
dalo, bo udalo sie piodlaczyc dwie podsieic w jedna :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|