NetMeeting a sieć lokalna

Autor: AirGuest (airguest_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 19:47:04 MET DST

Mam 3 komputery. Na każdym z nich jest zainstalowany i uruchomiony
NetMeeting 3.01. Niestety próby wywołania dowolnej osoby [czyt. podawania
nazw komputera, czy adresu IP] kończą się niepowodzeniem, otrzymuję taki
komunikat: "Wybrana osoba nie akceptuje wywołań programu NetMeeting" [a
faktycznie jest tak, że program nawet nie próbuje sie połączyć z drugim
komputerem]. Przy czym sieć działa poprawnie, wszystkie komputery się widzą,
a w programie NetMeeting mam aktywną opcję "Automatycznie zaakceptuj
wywołania". Wydaje mi się, że mam źle skonigurowy protokół TCPiP.
Informacyjnie dodam, że za jedym z komputerów mam modem, na pozostałych nie.
Bardzo proszę szanownych grupowiczów o pomoc. Próbowałem już wszystkiego,
czytałem pomoc, ale większość informacji niestety odnosi się do użytkowania
NetMeetingu poprzez internet, nawet w Chipie 03/2001 nie wyczerpującyh
informacji na ten temat
Pozdrawiam
Z góry dziękuję za pomoc.

--