ukryte konflikty winmodemu

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 13:27:32 MET DST

Zmienilem sprzet i zaczely sie problemy z modemem. W tej chwili mam:
abit kt7a, duron 800, flyvideo98, rh+, sb128, zoltrix cobra, winME.
Windowsy nie pokazuja zadnego konfliktu. Przy probie polaczenia modem
zaczyna szalec. Wlacza sie i wylacza, wyglada na to, ze ma jakis konflikt z
mysza (kursor sie zacina, przy poruszaniu nia slychac dziwny odglos). Jedyny
sposob na uzycie modemu to wlaczenie opcji "More info", a dopiero pozniej
dial-up. Zmienialem zasoby dla modemu, ale sytuacja jest taka sama. W
ustawieniach pokazuje sie "COM 2", ale nie da sie tego zmienic.
W bios setupie mam wlaczona opcje "PnP system" (ale takie same problemy sa
jak jest wylaczona".

Co z tym mozna zrobic?