Re: Jakiego GeForce'a kupic? (jutro)

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 13:02:55 MET DST

Najlepiej zrobisz jak kupisz Geforace 256 DDR!!!
Mam w jednym kompie takowego creativa (koszt poznizej 400zł) i chodzi o
wiele lepiej niz Geforce2 MX Winfast dual-head pro super extra bajer za ...
swoimi czast 700zł!!!!!! teraz i tak napewno ponad 500.... (chyba)
W kazdy mrazie zdecydowanie polecam Geforce1 256 DDR!!!! jak kupisz nie
bedziesz zalowal!!!
jedyna wada to ze duzo produ ciagnie, ale jak masz niezly zasilacz lub nie
masz zbyt wiel podlaczonych uzadzen to zaden to problem.

Pozdrawiam