Re: SPRZEDAM ŚCIĄGI NA MATURĘ Z POLSKIEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 01:26:10 MET DST

Śmierdząca hieno cmentarna, spadaj z tym zdzierstwem do lasu...
Może sobie lepiej dla dzieci zachowaj te ściągi, bo jak ty bez nich nie
mogłeś się obejść, to akurat będą miały - skoro inteligencję się
dziedziczy...

A swoją drogą pozdrawiam wszystkich MATURZYSTÓW i życzę połamania piór,
długopisów, ołówków, linijek, grafitów, flamastrów, mazaków,
cyrkli................ i czego tam jeszcze chcecie - byle odnieść skutek.
Pamiętajcie =>>> strach ma wielkie oczy - a od tego dostaje się wytrzeszczu
i później się dziwnie na egzaminach wstępnych na studia dziwnie wygląda.
Spokój, spokój, spokój i OPANOWANIE no i trochę wiedzy z tych ostatnich lat
średniej jest wam w stanie pomóc.
ŚCIĄGI OWSZEM, ALE JEŚLI JE SAMI NAPISZECIE - przy pisaniu ściąg
zapamiętacie najwięcej wiadomości, które z regóły są streszczeniem 4 lub 5
lat nauki (no chyba że ktoś z Was musi jeszcze sobie powtórzyć materiał z
podstawówki... ale w to już nie będę wnikał...)
Nie ma nic gorszego, niż kupić za ostatnią kasę masę ściąg 2 dni przed
Maturą. Oczywiście z powodu całego zamieszania i przejęcia Egzaminem
Dojrzałości, nie będziecie mieli czasu przejżeć tych zakupionych ściąg (
RADA DLA TYCH CO ZDĄŻĄ LUB SPRÓBUJĄ - ponumerujcie sobie ściągi i zróbcie
spis treści i opanujcie wcześniej jakiś system - żeby w trakcie szukania nie
wysypać z kieszeni, lub miejsc nieco bardziej intymnych :-) --- tych waszych
pomocy dydaktycznych...

Pamiętajcie ... na MATURZE nie tylko Wy jesteście przejęci i zdenerwowani -
to ciekawe ale nieźle przeżywają to wasi nauczyciele i wychowawcy.
A ten fakt też możecie w pewien sposób wykorzystać...

Ja w tym roku bronię pracę licencjacką na studiach i też mnie czeka jeszcze
kilka zaliczeń i egzaminów... ale spoko mam już z górki...
Jednak miło mi co roku w kwietniu powspominać te wspaniałe chwile z mojej
własnej Matury... ach to były czasy....a przy okazji pozdrawiam wszystkich z
ZESPOŁU SZKÓŁ HOTELARSKO-GASTRONOMICZNYCH W GDYNI (MOJA BUDA :-))) )

        NIECH ŻYJĄ MATURZYŚCI I PIĘKNE MATURZYSTKI ;-))))))))))))

Jak będziecie chcieli cosik więcej na temat to piszcie na priva, chętnie
opowiem i wspomnę więcej, a może ua mi się coś doradzić ze "starej"
szkoły...

3M-cie się .....

Marcin vel @lf@
mcmarti_at_box43.gnet.pl

         ICQ: 114590817 \
GaduGadu: 801679 / online poniedziałek-piątek 7-15

Sorki że taki temat rozkręciłem na tej grupie, ale chyba wybaczycie bo sami
zdawaliście maturkę i wiecie jak to jest...