Re: !!!Bios checkum error

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poland.com)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 01:02:59 MET DST

Użytkownik "Mis'" <mis_at_hustons.homechoice.co.uk> napisał w wiadomości
> a moze wymiana bateryjki???
>
> --
> Mis'
> ____________________________________
> "Real Men Use Telnet on port 80" (el bid)

No panowie... powiem wam: dupa... (sorki :( ), nikt nie trafil :(((
Niestety zadne z powyzszych. Po prostu takie sa akutki skasowania biosu.
Mialem to miesiac temu. Zawiozlem do serwisu i dopiero tam wgrali nowy. Sam
tez bym to mogl zrobic, ale nie przypuszczalem, ze cos mi biosa wyrabie z
kompa. Zaden reset, nic nie pomagalo. Po prostu nie dalo sie wjsc nawet do
biosu. Ja tez mam solteka :( ale swoja droga gdybym mial inna plytke to juz
bym sobie nowa kupowal, bo tylko to co ma dual bios nie pada w takich
momentach.
No a w soltekach bios sie wgrywa z dyskietki :)

--
Piotr Piekarski
Moje adresy: chemik333_at_poczta.onet.pl