Re: Jakie glosniki do peceta?

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 15:28:39 MET DST

On Fri, 27 Apr 2001 10:53:54 +0200, "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>
wrote:
>Ja mam ENCORE z subfooferem (z tylu i Encore zwykle) z przodu. JEst super.
>Modelu nie pamietam. Ale jak mialaby to byc 1 para, to jakies z subwooferem
>(do 200 zl sie wyrobisz).

Jesli Encore'y to tylko P-401 (~100zl, 2-drozne, czysty dzwiek, jedyna
wada to znieksztalcenia- glownie basow- od plastikowej obudowy przy
podkreceniu glosnosci), jak juz ma sie zamiar z subem kupowac to
Creative fps1000 (~450zl, 4 satelitki i woofer).

>Co do jakosci - komputerowe glosniki prawie
>WSZYSTKIE sa slabe (w porownaniu do zwyklych kolumn) wiec nie ma co
>przebierac zabardzo.

Zwykle kolumny (najtansze co widzialem w sklepach to tonsile jakies za
150zl sztuka- do tego potrzeba jeszcze wzmacniacz) sa o wiele drozsze
i nie jest z gory powiedziane ze beda lepiej graly (jakies dobre
monitory np tannoya czy mission- napewno, ale co do tonsila....).

Pozdrawiam.
_
ABA