Re: pecet bez wentylatorka

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 14:30:31 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Albo zrobić -- taka płytka kosztuje tak naprawdę 5 zł max, reszta to
> robocizna :) Jeśli umie się lutować, to według schematów z mojej strony
> samemu można zrobić takie urządzonko.

Urządzonko takie jest niezłe. Mam coś takiego zmontowanego i zainstalowanego
przez kolegę. Działa cool ;)
Coś jednak jest nie tak: zasilacz nawet przy wyłączonym komputerze
jest ciepły.
Co to może być? Kumpel pojechał na pół roku do Nipponu a ja sie nie znam za
bardzo
w tych tematach. Wiem że testował to dokładnie na zasilaczu AT. Ja mam ATX,
może
jest jakaś istotna różnica o której nie pomyśleliśmy?

Pzdr.
Artur