Re: Pomocy - problem z instalacja Windowsa

Autor: Profesor (profesorx_at_interia.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 00:42:53 MET DST

Witam!

Użytkownik Marek <2mareksz_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ca61l$71c$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> Kupilem sobie uzywanego notebooka (wersja niemiecka).Usunolem stare
partycje
> i zalozylem nowe , sformatowalem dyski i uruchomilem komputer z dyskietki
> .Przy probie zainstalowania windowsa ME po wpisaniu polecenia e:\setup.exe
> komputer sie wiesza .Plytka jest na 100% ok bez problemu mozna przegladac
> strukture katalogow i uruchamiac programy np z katalogu OLDMSDOS . Czy
> mozliwe jest zeby ten notebook byl w jakis sposob zabezpieczony przed
> mozliwoscia zainstalowania np. systemu operacyjnego ( w BIOS-ie w sekcji
> security nic nie znalazlem ) ?
> [...]

W windows 98 pomagalo uruchomienie pliku setupcor.exe, a jak jest w Windows
ME to nie wiem.
Windows ME to straszny badziew, po miesiacu go wywalilem...
Wystarczylo ze pochodzil z 15h i zaczynalo mu brakowac pamieci
(za malo zasobow systemowych i kazal wylaczyc uruchomione aplikacje)
W Windows 98 nie ma takich problemow komp moze chodzic przez tydzien i mozna
z nim
wszystko robic...
Sprzet mam spoko PIII 1000MHz 256mb ramu...

Profesor