Re: Spalony port PS/2 klawiatury - pytanie

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 20:33:39 MET DST

Dnia Thu, 26 Apr 2001 19:58:36 +0200, "Kamil K [horiz0n]"
<horizn_at_inetia.pl> napisal:

>Witam
>
>Wiec mam plytke ze spalonym ps2 klawiatury, wiec pytam czy jak podlacze
>klawiature usb to bios normalnie wystartuje ? czy tez sie zatrzyma na
>Keyboard error ?
>
>pytam, bo nie mam klawiatury usb (ani nikt znajomy) a nie wiem czy dalej
>w to ladowac czy kupic nowa plyte.

Z tego co slyszalem, to sa klopoty z obsluga klawiatury USB w DOS'ie i
trybie awaryjnym Windowsa. Lepiej sie upewnij, ze bedzie dzialalo.
Chyba niektore BIOS'y maja opcje USB Keyboars supported by: BIOS/OS.
Jak bys mial ustawione BIOS, to moze bedzie OK. Ale sprawdz
doswiadczalnie!

Pozdrawiam,
Mariusz