Dyski IBM-a ????!!!!

Autor: Asus (asus_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 17:01:00 MET DST

Witam!

Mam dysk IBMa 30 GB ATA 100 i wlasnie przewczoraj mi padl ":-((((

Mialem duzo filmow ktore czasami przerzucalem miedzy partycjami, fakt ze
komputer byl tylko wtedy wylaczany jak nie bylo pradu :-))), poza tym duzo
sciagalem i wypalalem, ogolnie mial co robic :-)))
kupilem go we wrzesniu , wiec chodzil niecaly rok :-(((

Ostatnio czytalem na www.pc.com.pl ze te serie DTLA maja jakies wady, ale
moze to jakas ostatnia seria a nie ta z czerwca 2000 - bo taka ma nalepke
:-)

dzwonilem do sklepu gdzie kupilem i powiedzieli mi ze IBM czesto oddaje
naprawiane dyski a nie nowe - jakie jest wasze doswiadczenie, poza tym
kumpel sprzedaje swojego IBMa tylko ze 20 GB ATA 100 - taki sam tylko 10
giga mniejszy, nie wiem czy go brac, chce za niego 400 zetow, nie jestem
pewien do tych IBM-ow teraz

prosze o opinie :-)))))))))