Re: bardzo cichy dysk - jaki?

Autor: Andrzej (szuwar_ek_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 13:50:59 MET DST

> Czy Ty nie znasz innych dyskow niz IBMy?
> Jesli ma byc cicho to Fujitsu. (a najlepiej na lozyskach olejowych).

Jeden maly problem - a ile taki dysk pochodzi? Slyszalem rózne opinie,
Seagate zdaje sie sprzedawal dyski SCSI na lozyskach olejowych i ...
zrezygnowal. Po prostu to za swierza technologia i jeszcze niedopracowana.
Wsród kilku producentów których dysków uzywalem tez wybralbym IBM-a :).
Choc mam stare Quantumy 240 MB i bez problemu chodza (bez bledów)

--
Pozdrv!
Andrzej