Re: Nagrywarka

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 09:47:26 MET DST

Odsylam na www.cdrinfo.pl - podstawowa wiedza o wypalarach
oraz na GD cdrinfo.cdr na news.cdrinfo.pl - duuuuuzo wiedzy praktycznej i
dobrych porad uzytkownikow ROZNYCH wypalarek.
Jezeli chodzi o mnie, to ja bym zwrocil uwage na:
1. BurnProof (LustLink lub podobna technologie)
2. Obsluge trybu RAW (PELNA wspolprace z CLONE CD)
3. Polecam PLEXOR (ja mam 1210A i jestem BARDZO ZADOWOLONY) lub TEAC.
4. Zwroc uwage na mozliwosc wypalania plyt zabezpieczonych "SAFEDISC 2" -
lista wypalar na www.cdrinfo.pl

Koniecznie poczytaj testy na powyzszej stronie, poczytaj rowniez forum, i
grupe dyskusyjna. Nie podejmuj ZBYT szybkiej deecyzji!!!!!!!