Re: Troche dziwow pomozcie - dlugie

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 08:15:00 MET DST

| I drugie pytanie, bo tna mu sie divx ale nie dziwota bo ma 32mb ramu pc
100
| i s3 trio 3d. Wiec teraz problem bo on nie ma za duzo kasy wiec czy
najpierw
| dokupic ram czy moze zmienic grafe bo chyba na tym trio nie ma szans na to
| zeby sie divx nie ciely.

Na płycie z ali divixy chodzić dobrze nie będą. Miałem PCchipsa, celerona
300_at_450, vantę, 128 ramu i pupa. Wymieniłem płytę na abita na bx440, reszta
została i divixy zaczęły chodzić jak złoto.
Karta graficzna do divixów nic nie ma - głównie chodzi o proca, ram i
szybkość transmisji danych proc - ram. Na ali jest ona 3 razy mniejsza niż
na intelowskim BX. Jak jest na chipsetach via do tego AMD400 nie wiem ale
ALI jest najgorsze. Tak więc ja polecałbym zmiany w takliej kolejności:
- zmiana płyty to podstawa + 128 ram
- jak to nie pomoże to dopiero wymiana grafy