Re: instalacja Win98 na laptopie

Autor: kormoran (kormoran_at_pzps.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 23:00:10 MET DST

Użytkownik Raveman <Raveman_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9c7d3r$s1a$1_at_news.tpi.pl...
> Mam kolejny problem z laptopem.
> Po sformatowaniu dysku i starcie z dyskietki bootującej, zgłasza się CDROM
> prosi o włożenie płyty. Wkładam płytę CD z instalacją Win98 i
> pojawia się komunikat :
> "SMBIOS structure found
> Please remove the CD from it's drive and press any key to reboot".
> wyjmuję CD i wciskam jakis klawisz, laptop restartuje się i operacje
> powtarzają się do znudzenia. Po wyjęciu dyskietki "system" zatrzymuje się
po
> restarcie komunikatem "Nieprawidłowy dysk......".
> Czy ktoś mi powie O CO TUTAJ BIEGA ?

> [...]
Nie wiem co to za dyskietka bootujaca, powinna byc dyskietka rozruchowa,
ktora po uruchomieniu pyta czy ma uruchomic komputer z obsluga CD romu, czy
bez obslugi i taka sie posluguje w takich przypadkach. Upewnij sie czy masz
dysk wlasnie rozruchowy, czy po prostu dyskietke startowa zrobiona przez
same windowsy.
kormoran