Jak łączyć po LPT pod NC???

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 21:44:18 MET DST

heja

mam problem
zreinstalowałem win95 na laptopie i przestało mi dziłać bezpośrednie
połączenie kablowe. pokazuje że sprawdza nazwe i hasło usera a potem że
kabel odłączony...
próbowałem już wszystkich ustawień sieci (zmiana nazw userów, rodzajów
logowania, protokoły itd.), ale nic to nie dało...
kabel jest OK
wiem że można wysyłac pliki po LPT w nortonie, ale jak???
Czy to sie robi w Emulacji terminala tak jak po COM? jak tak to jaki
protokół wybrać??!
PLIZZ ODPOWIEDZCIE SZYBKO BO MUSZE DO JUTRA DO 19 SKOPIOWAĆ PARE RZECZY NA
LAPTOPA (biedak nie ma FDD ;-)))
THX za odpowiedzi!!
pozdro

--