jedno irq dla dwóch urządzeń ?

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 20:49:22 MET DST

Zauważyłem podczas uruchamiania komputera że w tabeli z przerwaniami dwa się
powtarzają tzn. ACPI controler i Display controler mają przypisane IRQ 11.
Wszystko działa w porządku ale trochę mi się to nie podoba, nie wiem co
przestawiać to pierwsze, drugie a może coś na zworkach.

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]