Re: jak dlugo moze chodzic pecet bez wylaczania?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 19:00:24 MET DST

Niejaki(a) Jenot <jenot_at_mi5.org.uk> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> A możesz wytłumaczyć skad to "dziadostwo" ma się niby brać?

kolega to zle okreslil -> to sa "obierki" z talerzy dysku, bo glwica
jezdzac po talerzu wrzyna sie w talerz i z neigo "obierki" i opilki leca
;^)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|