Re: AWARD BIOS

Autor: Domel (dgawlow_at_yahoo.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 16:55:28 MET DST

Witam
Popieram zasad ponizsza:

Użytkownik "Bartosz Kiziukiewicz" <kiziuk_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Podstawowa zasada:
> wszystko działa - nie dotykać

ale jezeli juz bardzo chcesz to nie wgrywaj zadnych wynalazkow
wejdz na strone www.soltek.com.tw (czasami sa problemy ale proboj do skutku,
sam jestem wlascicielem plyty soltek i czesto tam zagladam)
robilem update biosu ladnych pare razy
jedyne czego nie moze zabraknac podczas tej operacji to pradu w gniazdku
na tej stronce znajdziesz dokladny opis biosu do twojej plyty
ale na wszelki wypadek zachowaj stara wersje swojego biosu
poniewaz ja o tym zapomnialem i bardzo tego zaluje

zycze dobrej zabawy :)

pozdrowienia
Domel