Jak polaczyc sie w NC

Autor: Raveman (Raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 23:59:39 MET DST

Mam problem z laptopem, polegający na tym, że dysk C został
sformatowany(jest pusty) na którym były wszystkie sterowniki i instalka
win98, problem polega na tym, że nie mogę nic zrobić bo sterowniki od MiniCD
zostały usunięte (karta PCMCIA). Jak teraz uruchomić CD lub wgrać instalkę
Win98 na laptopa? Może są jakieś sterowniki aby CD ruszył i gdzie ich
szukać?

Słyszałem że można połączyć dwa kompy: jeden stacjonarny drugi laptop.
Z gniazda LPT1 za pomocą kabla od drukarki ( dwie końcówki męskie) połączyć
się z laptopem do gniazda LPT1. Podobno idzie to zrobić w Norton Commander,
lecz jakoś mi to nie wychodzi.