Re: WALNIETY BIOS??? - POMOCY

Autor: Konik (konik4spamers_at_box43.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 22:56:23 MET DST

"MW" <toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl> wrote:
> hmm. dodam jeszcze ze to nie moj sprzet tylko znajomej osoby, wiec
wolalbym
> sie nie bawic w uaktualnienia biosu itp. bo jak sie cos zwali to nie chce
> pozniej ze swojej kasy bulic :)))

Mialem podobny problem - po zaktualizowaniu BIOSU niektore funkcje nie
dzialaly. Najnowszy bios jakby nie pasowal do mojej plyty!!! Po wgrywaniu
biosu poprzedniego cos sie sypalo i w koncu biosu wogole nie bylo. Wyjalem
kostke, sciagnalem pewny (starszy) bios i zanioslem do firmy gdzie mi go
wgrali.
Prawdopodobnie ta plyta jest uszkodzona, ale moze byc rowniez blad biosu.
Kup inna kostke z biosem, zaktualizuj nowszy. Jesli bedzie dzialalo to ok,
jesli nie wsadzasz orygnialna kostke i zanosisz do serwisu z gwarancja.

--
Konik
konik_at_box43.pl