przyklejanie radiatorów

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 21:15:16 MET DST

Hey...
Ostatnio meczylem Was wynikami w 3D Mark i malym wynikiem Solteka KAV Durona
750 i Rivy TNT2 M64 (32MB). Zaczalem troche krecic karte i od razu byla
poprawa. Lecz niestety temp. na chipie karty byla zbyt wysoka, obraz w 3D
Mark rozlewal sie przy 136/136. Wiec trzeba ja schlodzic. I tu pytania:
- czy dokupic wiatrak na radiator, ktory jest na karcie - czy go zdjac i
zalozyc cooler z procka (mam taki chyba z 486), w koncu tam jest wiekszy
radiator, a i wiatrak chyba wydajniejszy
- jak zdjac radiator z chipa karty (jest przyklejony) tak zeby nic nie
uszkodzic
- czy po zabiegu zmiany radiatora mozna bez problemu powrocic do starego
(np. w przypadku wymiany, co z pewnoscia nastapi, ale jeszcze za jakis czas)
- jak przymocowac nowy radiator
- czy sa pasty termoprzewodzace, ktore od razu kleja
- jesli tak, to ktory wybrac
- jaka jest max. temp. przy ktorej moze pracowac Riva TNT2 M64 32MB

2. Jak sprawdzic RAM? Kupilem ostatnio kosc 128MB i mam tydzien na
sprawdzenie i ew. wymiane (potem gwarancja 12miechow). Czym (soft) najlepiej
ja sprawdzic?

P.S. Mozecie mi przypomniec, gdzie mozna znalezc opis laczenia mostkow na
duronie (w celu zmiany mnoznika oczywiscie)