bad sectory i nowa partycja

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 18:25:53 MET DST

Posiada dysk fujitsu 13 GB z 4 partycjami. Pojaiwly mi sie bad sectory na 2
z nich.

Chcialbym zrobic tak ,aby miejsce na przestrzeni dyskowej na kotrej jeszcze
nie ma bad sectorow( i mam nadzieje , ze nie bedzie) wykorzystac na
utworzenie chocby jeden partycji wolnej od bad sectorow.

jak to zrobic .Skaksowac partycje moge ,ale jak dojsc do tego ,gdzie jest
wolne miejsce na dysku od badow i w tym mienscu utworzyc wlasnie nowa
partycje ?? zastanawiam sie jak dojsc ,w ktorym miejscu te bady sa ,a tym
bardziej jak z robic ,aby wlasnie w tym miejscu utworzyc partycje ( lub -23
partycje ,ale male- po ok. 1-2 MB) .