Re: Pomózcie znaleźć driver do starej karty muzyczne

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 16:53:21 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał:

> Może ma... muszę jeszcze raz spojrzeć.
> A umiesz po FCC-ID rozszyfrować model?

Ja nie, ale na stronie Aztecha obok niemal każdego modelu jest podany FCC
ID. Dzięki temu dowiedziałem się kiedyś z zaskoczeniem, że mój wysłużony
Aztech to nie byle co, ino Sound Galaxy Waverider i to w dodatku Pro a nawet
32-3D, a jak!

JoteR

PS. Właśnie znalazłem tę stronę zgraną offline na dysk, tak więc być może
też potrafiłbym rozszyfrować Twój model.