Re: Internet przez kablówkę

Autor: Sc0rpi0 (sc0rpi0_at_milenium.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 14:45:29 MET DST

Użytkownik Jabu <jabu__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c3rk3$e7d$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktoś z was korzysta moze z usługi jaka oferuje Chello poprzez UPC,
> chodzi mi głównie o to czy mozna tu surfwać po necie na dwóch kompach.

Zapomnij o Chello - to jest taka kicha, ze TPSA jest lepsza...
Poczytaj sobie na ich stronach...
Zasada pierwsza i ostatnia: nic ci nie wolno...
Stawianie maskarad, serverow czegokolwiek (poczty, WWW), itp. itd.
jest zabronione i koniec.
Tak ze zapomnij o wszystkim z wyjatkiem tego ze mozesz sobie polazic po
necie... A do tego to nie potrzeba lacza z kosmosu... Do tego wystarczy SDI
za znacznie mniejsza cene... (Co prawda minus SDI - koszt instalacji,
ale moze sie to zmieni - wiem... marzenia :-)

--
Sc0rpi0
(sc0rpi0_at_milenium.pl)