Re: Hyperion - internet osiedlowy - kto korzysta?

Autor: neex_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 24 Apr 2001 - 10:04:05 MET DST

> Cześć !
{...}
> Jestem użytkownikiem Hyperiona od września ub. roku. Z usługi jestem bardzo
> zadowolony i niezupełnie zgadzam się z opinią grupowiczów. Pisząc
>               Witold Jamroż     Bielsko-Biała

Jest Was bardzo niewielu. Na grupach dyskusyjnych regonalnych (lodz, lublin i
gorny-slask) ciezko znalezc osobe korzystajaca z uslug firmy Hyperion. Choc na
swoich stronach chwala sie, ze te tereny maja juz opanowane. Przy tak niskich
cenach abonamentowych nie sadze aby bylo tak malo chetnych, dlatego widze tu
tylko slabosc firmy. Jak nie potrafia w wyznaczonym przez SIEBIE czasie
sprostac instalacji, to jak tu oczekiwac dobrej sie jakosci uslug. Poza tym
zbieranie kasy za nic wzbodza daleko idaca podejzliwosc. Szcegolnie, ze nie
spotkalem sie z tym u innych providerow.

Pozdrawiam
Neex

P.S. Sam zrezygnowalem z oferty Hyperiona, ze wzgledu na zle opinie krazace w
sieci.