Czy warto zamienić - dysk Seagate

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 09:04:31 MET DST

Witam.
Trafia mi się okazja - no właśnie, czy to jest okazja?
Znajoma kupiła do swojego starego komputera (jakieś Pentium 120) dysk
Seagate seria U5 10GB (ST310211A), no i nie chce u niej chodzić. Płyta
widzi max 8,4GB. Mój dysk (Fujitsu 6,4GB UDMA33 - już trochę wiekowy, jakieś
dwa lat) działa u niej bez problemu. I tu dochodzimy do sedna, mogę się
z nią zamienić, ale jakoś mam większe zaufanie do Fujitsu niż do
Seagate'a. Nie wiem czy połasić się na te różnicowe 4GB gratis.
Słyszałem, że różnie to bywa z tymi U5. Wprawdzie z tego co wiem jest to
UDMA100, czego i tak w pełni nie wykorzystam bo moja płyta na MVP3 ma
kontroler UDMA66, no ale to zawsze coś.
I tu kilka pytań, czy z Seagate'ami nie ma problemów, czy bezproblemowo
będzie współpracował z moim kontrolerem, itp, jednym słowem czy warto
zamienić?

 Mój sprzęt:
 AMD K6-2 550
 płyta DFI na MVP3 (UDMA66)