SUPLEMENT do "plyta i430TX a HDD"

Autor: Apollyon (area72_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 22:53:23 MET DST

Chcialem podziekowac wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moje pytanie. Z malej
dyskusji jak powstala wynika ze dysk ok. 30gb moge kupic i nie powinno byc
problemow z podlaczeniem, a to mi jush odpowiada.
Od jednego z grupowiczow dodatkowo dowiedzialem sie, ze:
>Duzy dysk (30-40)mozna bez problemu odpalic bez aktualizacji >biosu
wykorzystujac do tego celu software producenta dysku, typu >EZ-drive lub
inny. Program tworzy jakby wlasny "bios" dysku w boot >sektorze i wszystko
dziala O.K. Sprawdzone.
Bylem na stronie Smsunga i faktycznie znalazlem bez problemu, gorzej bylo na
innych, ale za dlugo nie szukalem wiec pewnie przeoczylem.

Teraz chcialbym sie dowiedziec jaki dysk w granicy 550zl warto kupic?

Za wszelkie informacje z gory dziekuje.
Apollyon