Komputer z PTS-DOS jako klient Microsoft Networks - jak?

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 22:21:49 MET DST

Witam!
Opis sytuacji.
"Serwer" - komputer z zainstalowanym Windows 95B, sieć Microsoft Networks.
"Klient" - komputer z zainstalowanym PTS-DOS 6.7.
Nie udaje mi się skontaktować "klienta" z"serwerem", gdy na komputerze
"klient" zainstalowany jest PTS-DOS. Gdy zainstaluję MS-DOS 6.22 lub OpenDOS
7.01 to sprawa jest prosta, bo korzystam wówczas z pakietu MSClient i prawie
samo się robi. Pod PTS-DOS w pewnym momencie wyświetla się komunikat o
"niekończonym" połączeniu i tyle. Nie wiem co dalej robić.
Sedno sprawy w tym, że na PTS-DOS firma ma licencję, a nie ma na inne DOS-y.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Gregorek
PS. Problem przedstawiłem na grrupie pl.comp.networking, ale nie doczekałem
się odpowiedzi.
Wiem, że na grupie "PECET" jest wielu doświadczonych praktyków
komputerowych, zatem
jeśli nie wy, to kto? Jeśli nie tu, to gdzie?
Pozdrawiam wszystkich i przepraszam tych, których zdaniem - NTG.
G.