Velocity 100

Autor: Grzegorz Wołodko (grzesiow_at_yahoo.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 22:27:02 MET DST

Czesc.
Mam karte 3dfx Velocity 100 i nastepujace z nia problemy:
- nie wczytuje tekstur wiekszych niz 2MB(zaznaczam ze nie mam takiej blokady
ustawionej w toolsach)
- podczas ogladania filmow na DVD (program WIN DVD 2000 albo Power DVD)
niektore kolory nie sa dobrze wyswietlane (tak jakby bylo ustawione za malo
kolorow), mimo ze dzialam w trybie 32 bitowego koloru
- niektore gry niespodziewanie sie wywalaja
Byc moze mam nieodpowiedni sterownik(do voodoo3 v1.07), a moze tez tak ma
byc. Zdaje sobie sprawe z tego ze ta karta tak na prawde nie obsluguje AGP,
mimo to powinna wczytywac tekstury wieksze niz 2MB.
Prosze o pomoc.