Re: POMOCY!!! HDD

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 20:03:34 MET DST

Użytkownik Ted <goldring_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ae44c71$1_at_news.vogel.pl...
> Szukam pomocy, jedna z partycji nie jest widziana właściwie. W zasadzie
nie
> jest widziana wcale. Poszukuję jakiegoś programu który odzyaska dane z
tego
> dysku. Jest to partycja DOS na rozszerzonej partycji dysku.(albo
odwrotnie,
> już nie wiem :-D).Pomóżcie bo mam tam pliki do mojej racy dyplomowej.
> Z góry dziękuję.
>
> Ted

Sa dwa programiki - jeden nazywa sie tiramisu, a drugi lost & found - z
wlasnego doswiadczenia wiem, ze ten drugi jest znacznie lepszy - miesci sie
na dwoch dyskietkach - jest to programik z interfejsem graficznym, najpierw
pod dosem przy pomocy pierwszej dyskietki odzyskujesz dane, a pozniej przy
pomocy drugiej, juz w windowsie, odzyskujesz dlugie nazwy plikow.

Pozdrawiam,
Bartus