Karta graficzna i DirectX8.0pl

Autor: Crossmen (adams_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 17:31:15 MET DST

Co wy na to? Od kilku dni w gierkach 3D typu Quake i Unreal strasznie
kaszani mi sie obraz. Brakuje tekstur, ciagle jakies blyski, czasami nawet
sie wiesza. Caly czas wszystko chodzilo miodzio a teraz taka kaszana. Mam
Durona 600 + GeFroce 2MX, nic nie jest podkrecane, DirectX8.0PL, detonatory
7.58 (ale probowalem roznych, nawet 12.00), Win ME. Co poradzicie? Mam sie
zglosic po wymiane karty grafiki? Wciaz jest na gwarancji...

P.S Aha! Uruchomilem Unreala w trybie OpenGL i krzakow nie ma, obraz ok i
co? Czyzby cos z Direct3d? Co mam robic?

--
Adam Wawszczyk (Crossmen)
adams_at_poczta.onet.pl  crossmen_at_zeus.polsl.gliwice.pl