Re: BB i RealPlayer

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 15:21:02 MET DST

> Z ciekawości zainstalowałam sobie programik BighBrother wraz z Real
> Playerem 8,0.
> Kamery jako tako ( chociaż u mnie bardzo spowolnione) pokazują, ale
> niestety nie ma głosu...
> Sam RealPlayer działa dobrze, lecz w BB szwankuje...Co trzeba zrobić,
> żeby móc także posłuchać?

Witam.
Mam RealPlayer 8 Plus. Też kiedyś sprawdziłem jak to działa.
Połączyłem się ze stroną BB, są tam cztery strumienie realvideo.
Kliknąłem na jeden z nich, otworzyło się okienko. A w nim
obraz i dźwięk z kamery. Pomijając jakość, wszystko działało
prawidłowo. Nie instalowałem żadnych dodatkowych programów.
Może tak właśnie zrób.

Wonder