Re: [OT] komp zawiesza sie w trakcie nagrywania plyty

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 20:37:27 MET DST

Gregorek napisał(a):

> Witam!
> Ja, po wielu bojach, mnóstwie straconych płytek (wtedy jeszcze były po 30 zł
> !!!), zainstalowałem na innej partycji Win95B i NERO (wersja sprawdzona,
> starszawa), żadnych patchy, SR itp, a w trakcie nagrywania zajmuję się czymś
> innym - i mam spokój.
> Notabene: nic się samo nie dzieje, zrób rachunek sumienia, coś majstrował
> przy sprzęcie.
> Aha i jeszcze spróbuj
> - zwolnić prędkość nagrywania
> - różnych płytek.
> Powodzenia.
> [...]

Odpisuje wszystkim naraz, ok? :)
Jesli chodzi o grzebanie w sprzecie, to wlasnie chodzi o to, ze nic
nie grzebalem, bo tak, to moglbym sie czegos spodziewac. Jesli np.
wyłącze DMA to moge nagrywac do max. 4x, przy 8x mam buffer underrun.
Wczesniej wszystko bylo w porządku, nagrałem tych plyt juz ponad 500
szt. (nie tylko na tej nagrywarce :-) ta jest nowa :) i nigdy nie
miałem problemu z nimi, wiec wykluczam takze plyty. Zadne wygaszacze
ekranu ani inne programiki działające w tle tez nie wchodzą w rachube.
Jesli chodzi o kilka programow zainstalowanych rownoczesnie, to tez
zawsze tak miałem, tzn. korzystałem z: nero, winoncd, cdrwin, clonecd,
feurio, directcd i moze jeszcze z czegos, nie pamietam. i wszystko
działało! teraz mam tylko 3 z nich i cos sie chrzani. Z tego co
pamietam tylko Easy CD Creator z Adapteca nie chcial działac razem z
Nero, wiec go nie uzywalem. Zaczynam podejrzewac ASPI, bo okazalo sie,
ze na cloneCD plytki sie wypalają, wiec to chyba nie przypadek.
Dostalem tez propozycje odinstalowania IDE Driver z VIA service pack,
ale nie wiem czy to dobry pomysl. jak narazie wyrzucilem ASPI i
wrociłem do standardowego z windowsa (czyli starocie jakich mało).
bede probował na coraz nowszych. no i do Nero miałem doinstalowane
ASPI dla Nero ze stony cdrinfo. To tez teraz wywaliłem i bede
sprawdzal. Czy ktos moze uzywal tych sterownikow specjalnych dla Nero?
no i ASPI 4.60 (1021), bo mam jeszcze v4.57 ??

Pozdrawiam
MrK

--
	(http://www.vipernet.prv.pl)