Re: Dziwny numer z Windozą

Autor: RAV (brixon_at_tenbit.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 21:21:19 MET DST

Użytkownik Sylwek Kacprzyk <luu_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3AE06CE9.FB586F20_at_go2.pl...
> Witam
> Przydarzyło mi się to z win95.
> Zaintalowałem, instaluję pozostałe śmieci. Po którymś tam instalowaniu
> mam komunikat "restart". No i zrestartowałem. Patrzę a tu wszystkie
> skróty zmieniły ikonki na nierozpoznane i każda nazwa zmieniła się na
> " *.lnk " , nawet w menu start. Jeszcze sie z tym nie
> spotkałem.Przeinstalowywałem bo wykrzaczyły mi sie rejestry po tym jak
> wsadziłem inny procesor(233mmx) i grafikę(voodoo rush).
> Teraz pytanie : Dlaczego?
Nie wiem dlaczego akurat takie bledy ci wyskoczyly, ale to wina windozy
samej z siebie, po prostu z dysku z Win95 nie da sie wystartowac na kazdym
sprzecie, winda sie zawiesza przy instalacji nowych sterow, przynajmniej
mnie to spotkalo kilkakrotnie.
Wysypanie rejestrow bylo spowodowane najprawdopodobniej zmian grafiki, przed
zmiana karty graficznej najlepiej ustawiac sterowniki w windzie na standard
vga pci.
Te mysli to tylko podejrzenia, dlatego jesli sie myle to prosze o
poprawienie mnie.

> A teraz z zupełnie innej beczki
>
> Rozkręcam sobie mychę i patrzę. Widzę diódkę, która świeci, kółeczko i
> chyba fotorezystor.
> No i to mi zabiło klina.
> Patrzę jak to działa i za cholERĘ nie wiem skšd maszynka wie, w którš
> stronę ja poruszam mychš.
> No i tu pytanie: Skšd to wie, w którš stronę się mysz porusza?

wiesz, tez mi zabiles klina, ale to chyba wynika z innego sposobu
przerywania promienia

Pozdrawiam