Re: pasta

Autor: Chloru (chloru_at_hoga.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 15:06:35 MET DST

Z tego co wiem to calkiem niezla jest HTCP (chba tak sie to nazywa) ma
wspolczynnik przewodzenia rzedu 2,7 [W/mK] dla niewtajemniczonych
Watt/miliKelvin :) ale nie znam parametrów past o ktorych piszesz wiec moze
sie wyrwalem do odpowiedzi :) HTCP mozna dostac w Semiconie (gielda
elektroniczna obok Biblioteki Narodowej, trasy, itp. itd, w kazdym badz
razie na Al. Niepodległosci). Jezeli szukacie lepszego sprzetu to proponuje
serwis www.4max.com.pl (chyba tak sie nazywa :) ) maja super pasty o wsp.
przewodnosci kolo 7 ale na bazie srebra wiec nie do wszystkiego sie one
nadaja (mozliwosc zrobienia zwarcia)

pzdr. chloru_at_wp.pl
Użytkownik Slaw <slaw_at_cad.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bk3ou$3ol$1_at_news.tpi.pl...