Re: jak dlugo moze chodzic pecet bez wylaczania?

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 13:59:03 MET DST

On Fri, 20 Apr 2001 11:14:16 +0100, "Mis'" <mis_at_hustons.homechoice.co.uk>
wrote:

>na jakiejs grupie przy okazji podobnej dykusji , ktos sie pochwalil ze mial
>przyjemnosc _wylaczenia_ AT286/2MBram z 20Mb dyskiem, ktory chodzil od 1988
>roku bez przerwy - dwa razy mial zmieniany monitor podczas pracy.... ciekawe
>pod jakim systemem to cudo pracowalo......

Ja mam w pracy PC/XT z 640kB RAM, 2xFDD 5,25" i HDD Seagate 27MB.
Pracuje to pod MS-DOS 3.30 i jako nakladka jest MS Windows 2.1
Komp ma 14 lat, jest w srodku potwornie zakurzony i dziala bez zarzutu.

A tak w ogóle to komputer moze dzialac bez przerwy, ale HDD powinno sie od
czasu do czasu wylaczyc. Fujitsu zaleca wylaczanie raz na tydzien.
Jakby ktos nie wiedzial dlaczego: w czasie pracy na glowicach
moze sie zbierac dziadostwo wszelkiego typu, przy wylaczaniu
glowica sie czysci o powierzchnie dysku.

JaKo