Re: Plyty do czyszczenia CD.

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 12:19:21 MET DST

ciach
Panie Radku, spiesze doniesc iz izopropanol po odparowaniu pozostawia pewne
zanieczyszczenia, taki osad bog wie z czego ( musialbym skonsultowac z
zona).
Mozna to sprawdzic, np : na jakiejs czystej szybie.
Ostatnio ktos polecal jakis plyn do czyszczenia okien, nie testowalem wiec
nie wiem, ja stosuje najpierw plyte na przeczyszczenie nastepnie powietrze
"z puszki", jesli nie pomaga to przechodze do rekoczynow - efekty jak na
razie ok, poza 2 zgonami pacjeta, mysle iz te 2 szt. i tak juz sie do
niczego nie nadawaly.

A tak poza tym mam wlasnie na stole 2 CD, 1 - LG 52 ( slynny z explosiw), 3
miesiace i padl, i 2 - Samsung x 48 recycywa - otoz sprzedalem kumplowi
jakas actime i padla pare dni przed konc. gwarancji, oddalem ja, dali mi
innego nie nowego - zlom ( wcale nie musza wam dac nowego sprzetu jakby
ktos nie wiedzial) i tak juz dostalem czwarta sztuke, wszystkie nie nowe w
stanie technicznym niby dobrym ale padaja po paru tygodniach.I tak sie
zastanawiam czy wymieniaja mi na prawdziwe zlomy, czy moze plyta od goscia
lub zasilacz uszkadzaja owe CD.Ostatni czyli Sams. x 48, dzialal ale po
pewnym czasie zaczal miec problemy z otwieraniem szuflady, trza pare razy
nacisnac eject, poza tym strasznie zaczal halasowac.

kto ma jakies komentarze ?