jak dlugo moze chodzic pecet bez wylaczania?

Autor: Charles Bukowski (repeater_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 10:59:02 MET DST

czesc

pytanie jak w temacie. nie chodzi mi o bicie rekordu, ale o
"bezpieczna dawke". Ile godzin moze chodzic PC bez ryzyka, ze cos sie
przegrzeje, przypali itp. Jak dlugo moge miec wlaczony monitor?

 Mam celerona333 i nie korzystam z zadnych programow oszczedzajacych
energie, zadnego wygaszacza, wylaczania monitora, dyskow itp, w biosie
takze wszystkie funkcje power safe sa wylaczone.

charlie