Re: co instalowac win 2000 czy milenum ?

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 08:11:41 MET DST

Narzędzia i soft do sprzętu + Office2000 Premium (full), Corel 9.0 (full),
Norton System Works 2001(full), pakiet Visual Basic 6.0 (full), i kilka
innych aplikacji narzędziowych. W sumie na 9GB partycji systemowej
instalacje te zajęły ponad 3GB. Po 2 tygodniach zaczęły się jaja. Błędy
stosu, krytyczne wyjątki, błędy w rejestrach. W 3 tygodniu zaczął wywalać
się Explorator Windows, i po dwóch następnych dniach Windows nie potrafił
się już uruchomić w żadnym możliwym trybie. Zaznaczam, że pakiet narzędziowy
Norton Works 2001 załatwiłem sobie specjalnie w wersji pod WinME.
W ubiegłym i w tym roku z Windows ME walczyłem przez 5 miesięcy i w końcu
znalazłem na niego skuteczny sposób - format i instalacja Win2000
 Mam gdzieś WinME bo to jest straszny syf i niech już mi nikt nie mówi że
WinME nadaje się do czegoś więcej jak tylko do grania i edycji dokumentów w
Wordzie
W produktach Microsoftu dziergam już od Windows w wersji 2.0 i pomimo
różnych jaj z Win95, 98 i NT i ich wszelkimi poprawkami, to uważam że
najbardziej zrąbanym i niedociągniętym jest WinME.

Pozdrawiam @lf@
mcmarti_at_box43.gnet.pl
 ICQ: 114590817
 Gadu-Gadu: 801679