Programy nie wykrywaja nagrywarki ani dvd

Autor: Robert Bayer (bober_at_rubikon.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 00:50:46 MET DST

MAm problem. Nagle (nie jestem pewnien od jakiego momentu) program Cdex
i mp3cd maker przestal widziec moje napedy (czyli dvd i nagryware).
Wczesniej wszystko bylo ok a teraz nic. Cdex nie pokazuje zadnego
napedu
a Mp3cdmaker pisze ze nie ma drivera Cdr. Co to moze byc? Acha ostatnio
instalowalem Recognite 5. Ale to chyba nie to.
Z gory dzieki za pomoc

pozdrowienia

bober

ps. Acha winoncd 3.7 wykrywa mi nagrywarke i dvd i bez problemu dziala.