pad portow szeregowych

Autor: ricon (ricon_at_viper.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 17:35:06 MET DST

witam mam problem z portami szeregowymi prawdopodobnie padly ale nie wiem
jak je sprawdzic plyta to shuttle 591p at jest jakas inna mozliwosc ze porty
nie dzialaja
a w jaki sposob dolozyc dodatkowe porty wiem ze za czasow 486 byly comy na
karcie rozszezen ale nie wiem czy takie cos dostane ew. gdzie kupic takie
cos odpowiedz prosil bym nas ricon_at_viper.pl bo na porcie szeregowym mialem
mysz a wtej chwili nie dziala i zle sie szuka odp na gopie bez mychy
dzieki ricon