Re: monitor i wejscia

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 10:43:11 MET DST

Użytkownik "greg" <space_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam,
> Mam nastepujace pytanie: czy istnieja monitory z wejsciem euro albo cinch
?
> Oprocz standardowego wejscia z karty graficznej. Wydaje mi sie , ze kiedys
> monitory do Amigi mialy takowe wejscia.
> Poniewaz dzieci maja konsole, ktora przez cinch'e podlacza sie do
> telewizora, tak wiec majac monitor z takim wejsciem mogliby podpiac tez te
> konsole.Podstawowym zadaniem monitora bylalby oczywiscie praca z kompem.
> Aha, myslalem o zakupie 15 lub 17 tki.

wolnego....
nie ma takich monitorow ! sa z wejsciami BNC, konsoli NIE podalczysz do
zadnego monitora komputerowego, jesli byloby to mozliwe to bez ukladow
elektronicznych nie da sie, choc sygnal composite to juz gotowa wymieszana
papka sygnalow, do monitora musisz dac R G B sygnaly odchylan itp idt, nie
da sie wiec na99%