Re: zwis kompa przy przechwytywaniu video

Autor: Karol (mos_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 23:49:11 MET DST

> Od kilku(-nastu) dni walcze z moja karta tv Avermedia TVCapture98 na
> Solteku75kav i juz nie wiem co robic !!!
> Po uruchomieniu jakiegos programu do zgrywania video z tunera (WinVCR,
JTV,
> Ulead Video Studio, VirtualDub) przez kilka sekund program dziala a potem
> calkowity zwis windy (nie reaguje myszka ani klawiatura). To samo sie
dzieje
> nawet na orginalnym sofcie Avera.

> grafa jest na irq11, a karta tv na irq10 - brak konfliktow
> Soltek 75KAV
> Avermedia TVCapture98
> Duron 750 (nie krecony)
> GF2mx z tvout
> 128mb ram

nie doszedlem do tego dlaczego sie wiesza, ale inaczej rozwiazalem problem,
zainstalowalem do mojej karty tv sterowniki dla systemu Win2000 (a mam
Win98se) i dziala, tzn. do ogladania TV uzywam MoreTV (ktory jako jedyny mi
sie wczesnij nie wieszal), a do zgrywania video uzywam programu od AVera
(dla Win2000)
narazie chodzi, wiec chyba nie bede juz nic mieszal

ps. zauwazylem ze nie pojawilo mi sie urzadzenie do przechwytywania wideo, a
zgrywac moge (ale to pewnie dlatego ze stery sa do Win2000)

--
pozdrawiam
Karol