Re: do uzytkowników aster city net

Autor: Piotr Tracki (piotr_at_mail.com)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 23:35:53 MET DST

Witam,
To zalezy od wykupionego pakietu.
Ja mam ten najmniejszy to download jest ok 15-16KBajtow
a upload ok 3,5Kbajta czyli prawie max tego co w umowie.

Transfery wewnatrz sieci sa 10x wieksze
wiec (teoretycznie) jak uzyjesz asterowego proxy
i akurat trafisz na plik zkeszowany to ... ale jakos 10x to nigdy
nie uswiadczylem.
Mozna dokupywac np. sam upload ale nigdy nie moze byc wiekszy niz
aktualny download.
No i masz stale IP...

Mysle, ze za ta cene to jest ok ale osobiscie zastanawiam sie nad chello.
Grymasze tak bo jestem starym abonentem i wlasnie niedawno zabrali mi
poprzedni modem, na ktorym mialem nawet i 150KBajtow downloadu
z sieci www a wewnatrz to 0,9Giga czasem bylo ;)
Ale to byly stare dobre czasy teraz Aster wykupila nowa firma.

Ale jak zawsze miales modem telefoniczny i zadnej stalki
to nie bedziesz narzekal ;)
Poza tym takie poucinanie transferow chyba polepszy przepustowosc
calego Astera ... no chyba ze dojdzie pare tysiecy nowych userow ;)

Pozdr, TRA