Re: Czy ktos z grupowiczow ma MBo Microstar MSI 6163 Pro [BX/Slot1]???

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 17:18:36 MET DST

Dnia Tue, 17 Apr 2001 14:21:57 +0200, vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
napisał(a):

>LOL
>Akurat ta plyta jest znakomita energetycznie. Zadnych problemow w polaczeniu
>6163pro+GF1 sdr i ddr (te ostatnie to przeciez najbardziej "pradozerne"
>karty, znacznie bardziej niz GF2) i to na zwyklych badziewnych zasilaczach
>230W.
>Nie wiem skad wziales takie rewelacje ale nie spotkalem sie jeszcze nigdy z
>zarzutem niewydolnosci pradowej wobec plyt MSI, a moja praktyka to
>potwierdza.

To jeszcze powiedz co innego miałeś w tym sprzęcie (ale łączonego
poprzez płytę) - u mnie po zapełnieniu slotów miała poważne problemy z
dostarczaniem odpowiedniego 3.3v (niezależnie od zasilacza - w robocie
byly 230, 250 i 300 wat; biosy też różne sprawdzane). Niezależnie od
ustawiania w biosie - 3.3, 3.4, 3.5 i 3.6 - zawsze spadało poniżej 3.3
jeśli było wsadzone za dużo kart. Problemy zwiększały się po
dostawienu drugiego dimma (na pewno sprawnego) - napięcie spadało
dalej. Płyta zaczynała się strasznie grzać i w końcu padła. U kolegi
występują dokładnie te same objawy co u mnie - też po zmianie na
bardziej prądożerną kartę.

Teraz zmieniłem na cusl2-c i wszystko chodzi pięknie. Napięcia takie
jakie powinny być - mimo tego samego zasilacza i takich samych kart.
Nagle okazało się, że da się ustawić agpx4 i chodzi 100% stabilnie.

Wytłumacz mi więc co może być winne, jeśli wymieniłem _tylko_ płytę
główną?

>Mozna co najwyzej zmienic BIOS na plycie jesli bardzo stary albo zwalony
>zasilacz :)

Poczekamy, pożyjemy - mam nadzieje, że kolega nie napisze za miesiąc,
że jednak ja miałem rację, a jego płyta zakończyła żywot fajerwerkami.

--
   .AlexPP  mailto:alexpp_at_go2.pl    ICQ# 63156896