Re: Tuner Fly Video vs. Pixel View

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 17 Apr 2001 - 08:08:17 MET DST

witam !

jakiś czas temu chciałem spzredac swój TV Sony 14" i kupic sobie kartę TV.

Mówię sobie zaoszczedze kasę a resztę kasy włduje w coś innego :-)

Umówiłęm sie z kumplem że pozyczy mi tuner TV Pixel View do testowania.
Po wypozyczeniu karty podłaczyłem ją do mojego kompa i do kablówki.
No i okazało się że karta zciąga wszystkie możliwe zakłócenia i występują chyba
wszystkie możliwe zakłocenia...
Zakłocenie nie umozliwoały prawie oglądania TV (interfernecje , pasy pionowe i
poziome). Pozatym karta ta nie znalzła ponad połowy programów nadawanych przez
naszą kablówkę. Także Borg i MoreTV odmówił współpracy z ta kartą.
Dodatkowo zauważyłem że obraz przy szybkich ruchach "rozjerzdzał sie".

nasepniego oddałem tę karte i wypozyczyłem Avera.
karta była w wersji najbardziej rozbudowanej (Stereo i inne bajery).
Po podłączeniu jej wszystkie prawie zakłócenia znikły. Program bez problemu
znalazł wszystkie dostępne programy wystepujace w naszej kablówce (52).
Także Borg i More TV nie sprawaiały problemu.
Ucieszyłęm się że wreszcie będe mógłsobie ogladac canal +.
Jednak jakośc dekodowanego obrazu przez Borga lub MoreTV jest wprost żenująca.
Obraz i dźwiek jest takiej jakości jakby ktoś przegrał na tandetnym
magnetowidzie jakiś film z 40 razy !!
Szkoda nerwów i oczu na taki Canal+.
Niestety tak samo jak na PixelView obraz przy szybkich ruchcach się rozjerzdzał.

U kumpla na innym całkowicie tunerze występowało to samo.

Podsumowując.

Obraz oferowany przez karty TV jest kiepskiej jakości , przy szybkich ruchach
obraz rozjerzdza się (poziome linie).

Zaden z tunerów jakie testowałem nie dorównuje w żaden sposób mojemu TV Sony .
Tunery oferowały dużo gorsza jakośc obrazu , były mniej odporne na zakłocenia a
jakośc obrazu przy szybkich ruchach była wręcz fatalna.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///